ATRAKCYJNY PROGRAM

Program obozu kondycyjnego ActiveSpot to nie tylko liczne treningi i ciekawe warsztaty, ale też atrakcje dodatkowe i wypoczynek! Nie zabraknie także okazji do integracji przy grillu i ognisku! 

Program obozu:

  • obóz odchudzający dla dorosłych3 jednostki treningowe dziennie (treningi wytrzymałościowe, funkcjonalne, mobilizacyjne, siłowe) – gwarantujemy różnorodne treningi mające na celu poprawę wszystkich funkcji motorycznych oraz podkręcenie metabolizmu. Podczas treningów skupimy się również na waszych słabościach i będziemy dążyć do ich zniwelowania. Nauczymy Was prawidłowej techniki ruchu, dzięki czemu zyskacie wiedzę, która przydatna będzie podczas samodzielnych ćwiczeń po powrocie z obozu.
  • Kompleksowa stała opieka trenerska, fizjoterapeutyczna i dietetyczna – na obozie obecni będą trenerzy, fizjoterapeuci oraz dietetycy, którzy chętnie posłużą radą, rozwieją wątpliwości odnośnie prawidłowego odżywiania, poruszania się, czy też techniki ćwiczeń. Będą także czuwać nad bezpieczeństwem podczas treningów i pomogą, jeśli komuś zdarzy się „potknąć nogę”. Nasza kadra to w pełni profesjonalni specjaliście w każdej ze swych dziedzin. Swoją wiedzę zawdzięczają wieloletnim studiom oraz niezliczonym kursom i szkoleniom. Nasza kadra prowadząc swoje studio treningu personalnego zdobyła ogromne doświadczenie pracując ze swoimi podopiecznymi, którzy zmagają się ze swoimi słabościami. Więcej o naszym zespole przeczytasz tutaj.
  • Warsztaty oddechowe „Pokonaj stres” – postaramy się przybliżyć Wam zasady prawidłowego oddychania. Sprawdzimy, jak wyglądają Wasze wzorce oddechowe i czy są one poprawne. Pokażemy ćwiczenia, które będziecie mogli wykonywać samodzielnie w domu zarówno w celach profilaktycznych, jak i podczas napadu stresu.

obóz odchudzający z dietetykiem

  • Analiza składu ciała (na początku i pod koniec turnusu) – dwukrotnie podczas obozu wykonany zostanie pomiar składu ciała metodą bioimpedancji elektrycznej za pomocą aparatu InBody. Dzięki temu, będziecie mogli zaobserwować, co zmieniło się w Waszych ciałach po obozie. 
  • Bieg Spartakusa – ekstremalny bieg z przeszkodami – leśny rajd przez specjalnie przygotowaną trasę, stawiającą przed Wami liczne wyzwania. Tutaj poznacie, na czym polega prawdziwa rywalizacja i odnajdziecie głęboko ukryte pokłady siły i energii. 
  • Warsztaty kulinarne z dietetykiem – nasz dietetyk przybliży Wam praktyczne zasady zdrowego odżywiania. Pokaże racjonalne rozwiązania, które będziecie mogli stosować samodzielnie. Przyrządzicie wspólnie kilka zdrowych posiłków i przekonacie się, że zdrowa dieta wcale nie musi być nudna.
  • Deski SUP – będziemy ćwiczyć równowagę i… siłę mięśni kończyn górnych. Deski SUP przypominają te od surfingu, ale tutaj dodatkowo używamy wiosła, dzięki czemu taki „rekreacyjny” na pozór rejs, może okazać się niezłym treningiem i to w przepięknym otoczeniu jeziora.
  • Archery Tag – dynamiczna i bezpieczna bitwa z użyciem łuków. Tutaj będziecie mogli poczuć się, jak prawdziwi łucznicy.
  • Warsztaty „Jak spać, żeby się wysypiać” – podpowiemy Wam, jak zapewnić sobie komfortowe warunki do spania i co można zrobić, żeby sen był efektywny. Opowiemy, jakie czynniki wpływają na jakość snu i zastanowimy się wspólnie, ile powinno się spać, żeby budzić się wyspanym.
  •  – klimatyczny rejs kajakiem, pozwalający spalać kalorie oraz pracować nad kondycją w urokliwej okolicy.
  • Rajdy motorowodne – ekstremalne przejażdżki motorówką, na których poczujecie wiatr we włosach. Z pewnością nie zabraknie wyrzutu adrenaliny i dreszczyku emocji.
  • Warsztaty psychodietetyczne „Budowanie zdrowych nawyków żywieniowych – chudnij bez diety” – spotkanie z dietetykiem, które pozwoli Ci spojrzeć na dietę z innej perspektywy. Poruszymy tutaj aspekty psychologiczne odżywiania i wyjaśnimy, jak działają mechanizmy budowania nawyków.
  • Spacer nordic walking – trening o umiarkowanej intensywności, budujący wytrzymałość oraz kondycję z użyciem kijków nordic walking. Będziemy spacerować leśnymi ścieżkami i zaczerpniemy trochę świeżego powietrza.
  • Warsztaty jogi – znajdziecie tutaj chwilę relaksu i wyciszenia, a najważniejszymi aktorami na zajęciach będą Wasze ciała i oddech. Zajęcia będą przeprowadzone na poziomie podstawowym, więc z pewnością każdy znajdzie tutaj coś dla siebie.
  • Warsztaty „Zdrowy kręgosłup” – przybliżymy Wam kwestie ergonomicznych pozycji w pracy i w domu; omówimy biomechanikę kręgosłupa i opowiemy, jak dbać o swój kręgosłup, aby żyć z nim w bezbolesnej przyjaźni przez długie lata.
  • Indywidualne konsultacje dietetyczne – nasz dietetyk będzie czuwał przez cały czas trwania obozu. Ustali z każdym termin indywidualnego spotkania, na którym będziecie mogli w spokoju porozmawiać na temat Waszych dietetycznych rozterek.
  • Indywidualne konsultacje z fizjoterapeutą – nasi dietetycy będą do Waszej dyspozycji przez cały czas trwania obozu. Każdego z Was zaprosimy także na indywidualną sesję, podczas której będziemy mogli poszukać przyczyn i rozwiązań odczuwanych dolegliwości lub też poruszyć kwestie profilaktyczne w sposób spersonalizowany.
  • Wspólne ognisko na zakończenie turnusu – chwila na wspominki, integrację i wspólną zabawę. Będzie to swego rodzaju nagroda za wytrwanie do końca obozu 😉

Przykładowy dzień

Planując nasz obóz założyliśmy sobie jak ramowo będzie wyglądał dzień obozowy, aby nasi podopieczni wiedzieli czego mogą się spodziewać podczas pobytu. W planie uwzględnione są 3 treningi w ciągu dnia + dodatkowe atrakcje/warsztaty/wykłady. 

Większość treningów odbywa się na świeżym powietrzu w otoczeniu lasów, polan, jezior. Jednak, jeśli pogoda spowoduje, że będziemy musieli przenieść trening pod zadaszenie – dysponujemy odpowiednimi pomieszczeniami/salkami do odbycia treningu.

Plan dnia

7:30 – 8:00 – Wspólny rozruch poranny 
8:15 – 9:15 – Śniadanie
9:45 – 11:00 – Trening I – np. biegi przełajowe/nordic walking 
11:00 – 12:00 – przerwa regeneracyjna(przekąska)
12:00 – 13:00– Trening II – np. trening mobilizacyjny/ zajęcia fitness/ trening stabilizacyjny
13:30 – 14:00 – Obiad
14:00 – 15:00 – przerwa regeneracyjna (konsultacje dietetyczne i fizjoterapeutyczne)
15:00 – 16:30 – Trening III – np. trening siłowy/trening obwodowy/bieg z przeszkodami 
16:30 – 17:00 – przerwa regeneracyjna (przekąska)
17:00– 18:30 – zajęcia rekreacyjne (m.in. deski SUP/Archery Tag/rajdy motorowodne) lub warsztaty praktyczne
19:00 – 20:00 – Kolacja

MASZ PYTANIA?

Masz pytania dotyczące obozu? Chcesz dokonać zapisu? Skontaktuj się z nami, odpowiemy niezwłocznie.

Powiedz znajomym o naszym obozie!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on whatsapp
WhatsApp

PARTNERZY